.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
برگزاري جشنواره شهروند برگزيده در گلستان

معاون اجتماعي فرماندهي انتظامي گلستان گفت: افراد موثر در كنترل اجتماعي به عنوان شهروند برگزيده شناسايي و مورد تقدير قرار مي‌‎گيرند.

به گزارش شمال نیوز به نقل از معاونت اجتماعي و ارشاد فرماندهي انتظامي گلستان، عسگر ساوري اظهار داشت: شناسايي و تقدير از افراد موثر در كنترل اجتماعي به عنوان شهروند برگزيده به طرق گوناگون از جمله برگزاري جشنواره ‎هاي فرهنگي و اجتماعي مي ‎تواند ضمن تقويت فرهنگ ايثارگري و افزايش حساسيت جامعه به منظور مشاركت در رفع معضلات اجتماعي، سبب فرهنگ ‎سازي و افزايش احساس تعلق و همدلي ميان پليس و آحاد جامعه را فراهم كند.
وي هدف از اجراي اين طرح را تقويت احساس مسئوليت و توسعه فرهنگ مشاركت عمومي و تضمين امنيت اجتماعي با مشاركت عموم مردم در راستاي افزايش خودكنترلي و نظارت عمومي اجتماعي عنوان كرد.
معاون اجتماعي فرماندهي انتظامي گلستان گفت: اجراي اين طرح همچنين موجب ايجاد انگيزه و تقويت روحيه مسئوليت ‎پذيري، همبستگي و همدلي با پليس و ساير سازمان ‎هاي متولي نظم و امنيت و بسترسازي براي اجراي طرح شوراي معتمد پليس با مشاركت ساكنان داوطلب، معتمدين و چهره ‎هاي شاخص مي ‎شود.
ساور افزود: افراد موثر در كنترل اجتماعي در سه گروه دسته‌‎بندي مي‌‎شود.
به گفته وي گروه اول افرادي هستند كه خود متولي نظم و امنيت هستند ولي بيش از وظايف و نقش‌هاي محوله خود فعاليت مي ‎كنند كه عمل آنان به نوعي ايثار تلقي مي‌‎شود.
معاون اجتماعي فرماندهي انتظامي گلستان گروه دوم را افرادي اعلام كرد كه مستقيما مسئوليتي در حوزه نظم و امنيت اجتماعي ندارند ولي با عمل خود موجب پيشگيري از وارد آمدن آسيب به خانواده و كاهش احساس ناامني مي ‎شوند.
وي همچنين گفت: گروه سوم از شهروندان برگزيده كساني هستند كه به لحاظ قانوني در قبال نظم و امنيت جامعه مسئوليت مستقيم و غيرمستقيم ندارند و تنها به دليل احساس مسئوليت و كسب رضايت الهي و انجام وظيفه انساني سهم به سزايي در كنترل اجتماعي ايفا مي ‎كنند.
معاون اجتماعي فرماندهي انتظامي گلستان ادامه داد: شاخص ‎هاي انتخاب شهروند برگزيده براساس ويژگي ‎ها و معيارهايي خواهد بود كه در آينده اطلاع ‎رساني خواهد شد.
ساوري يادآور شد: داوران جشنواره از ميان فرماندهان و مسئولان انتظامي استان و مسئولان ساير سازمان ‎ها و چهره ‎هاي شاخص علمي، فرهنگي، ورزشي و هنري انتخاب خواهند شد.
وي گفت: اين جشنواره در شهريور ماه سال جاري در استان برگزار مي ‎شود. /1290


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.108 seconds.